یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

یسنا همه زندگی

مادرم روزت مبارک

1392/2/7 16:26
نویسنده : مامان یسنا
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

 

کارت پستال روز مادر ۹۲

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

 

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

 

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

 

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

 

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

 

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهره ( مامان نازنین زهرا)
7 اردیبهشت 92 15:59
سلام. خیلی مطلب قشنگی بود شاید هیشکی بهتر از مادرها معنی این نوشته ها رو نفهمند. خدا تمام مامانارو نگه داره. پیشاپیش روزتون مبارک. من اولین باره که میام وبلاگتون خیلی خیلی دختر نازی دارید. خدا حفظش کنه. راستی مطلب قبلیتون خیلی خوب بود آخه نازنین زهرای منم 20 ماهه هست. خیلی خوشحال میشم که منو هم از دوستهای وبلاگیتون بدونید و بهمون سر بزنید. شاد باشید و عاشق


سلام عزیزم ممنونم.بله شما از دوستان خوب من هستی با افتخار
زهره ( مامان نازنین زهرا)
8 اردیبهشت 92 18:59
ممنونم که منو از دوستهای یسنا گلی دونستید. منم افتخار میکنم که شما دوست مایید . موهای نازنین زهرا رو کوتاه کردیم . لطفا بیاید ببینید خوب شده یا نه؟


چشم اومدم
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 19:17
زنان قبل از مادر شدن ، “پری” و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . . فرشته ی زمینی روزت مبارک
آدرینا
11 اردیبهشت 92 11:40
روز مادر بر شما مبارک


ممنونم همچنین برا شما مبارک
مهسا
15 اردیبهشت 92 0:13
روزتون مبارک بوس

تاخیرم رو ببخشید
مرسی بابت تموم مهربونیاتون دوستتون دارم


عزیزم ممنونم لطف داری
زهره ( مامان نازنین زهرا)
15 اردیبهشت 92 16:16
سلام روزتون مبارک. وقتی آدم مادر میشه میبینه هیچ جوری نمیتونه دربرابر سختی هایی که مادر بخاطرش کشیده ازش تشکر کنه. خدا همه مامانارو بخصوص مامان یسنا جون و حفظ کنه.


سلام ممنونم روز شمام مبارک عزیز دلم
مامان فهيمه
19 اردیبهشت 92 13:55
سلام دوست عزيز تو پرسش وپاسخ ديدم يسناخانم قرص ال دى خورده،مشكلى كه پيش نيومد انشالله؟؟؟سايناى من ٧-٨ ماه پيش يه قرص خواب گذاشته بود دهنش تلخ بود تفش كرده بود زود بهش يه ليوان شير دادم،بعدششيش ساعت خوابيد ولى خداروشكر مشكلى پيش نيومد




خداروشکر هیچ اتفاقی نیفتاد وبا یه دکتر هم مشورت کردم وگفت هیچ خاصیتی برا بچه ها نداره.ممنونم ازت عزیزم


مبی قهرمان
14 مرداد 92 12:34
وبت عالیه به ما هم سر بزن عکس های کشتی کجwww.mdehghanzadeh.blogfa.com عکس هی فانتزی و متحرک باربی www.mobighahreman.blogfa.com نظر یادت نره ها ..