یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یسنا همه زندگی

نظرات (6)

Fazi
8 آذر 92 19:26
سلام مامان یسنا دختر گلت خیلی با نمکه ایشالا که همیشه با هم خوشحال و سالم باشید منم یه خواهر زاده دارم اسمش یسناس براش وبلاگ درس کردم اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
sima
24 آذر 92 10:26
ماشاله خانومی شده ها.... ممنونم
مهسا
24 آذر 92 16:00
ای جانم قربون خانوم گل برم من ماشاا.... مثل ماه می مونه ممنونم عزیز دلم
مهسا
24 آذر 92 16:00
خانمی خصوصی دارید
nice.design
11 دی 92 13:48
سلام مامان یسنا جان من ازین عکس یسنا خیلی خوشم اومد خیلی بانمکه ماشالا ژستش زیباست اجازه دارم این عکس رو سیو کنم و روی عکس طراحی انجام بدم؟ من طراح عکس و پوستر هستم به مناسبت کریسمس تخفیف گذاشتم روی کارام از نمونه کارام دیدن کنید، خوشحال میشم اگه اجازه هست ، خبرم کنید، تا براتون یه طراحی خاص انجام بدم سلام خوش اومدین ممنونم چرا که نه خوشحال میشمنظر لطفتونه
nice.design
11 دی 92 16:33
سلام مامان یسنا جان براتون طراحی رو انجام دادم اگر پسند کردین اطلاع بدین اینم عکس یسنا جان http://up.temkade.com/images/w588_yasna_web.jpg ممنونم زیبا بود