یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

یسنا همه زندگی

اموخته ها

1392/8/25 21:18
نویسنده : مامان یسنا
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم تاخیرم رو ببخشید با اینکه خیلی طولانی شده ولی به بزرگواریتون ببخشید دلم براشمامامانای عزیزوگلهای زیباتون تنگ شده به وبلاگاتون سرزدم اما نتونستم براتون پیغام بزارم دوباره میام خیلی از گلها تازه شدند کلاس اولی بهشون تبریک میگم وموفقیت رو براشون ارزومندم مثل امیر نازم تولد خیلی از شما عزیزان رو نتونستم تبریک بگم الان تبریک میگم ببخشید خیییییییییییییییییییلی دیر شده

خب حالا بگم از کارها وشیطونیها واموخته های جدید از یسنا.

 

یسنا رو بلاخره با مشکلات فراوان از پوشک گرفتم وراحت شدم فقط شبها پوشک میکنم....خودش لباساشو میپوشه البته شلواراشو راحت تر میپوشه ولباسهای دکمه دار رو وخودش هم در میاره.....تو کارای خونه کمکم میکنه اعم از گرد گیری ووسایل ناهار یا شام رو اماده کردن.خوراکش از قبل بهتر شده .....شعریاد گرفته وکتابهاشو با تخیلات خودش میخونه.تو خونه دمپایی میپوشه وکیف میندازه رو دوشش وروسری هم سرش میکنه وبه قول خودش میخواد بره مدرسه...تواتاقش کتاب قصه هاشو بر میداره وعروسکش رو میذاره رو پاش وبراش قصه میگه.وقتی مهمون برامون میاد هرچیزی رو که براش تدارک دیدیم رو لو میده ...راستی این شبهای محرم به دسته میگفت دستکش ویه دل سیردستکش دیدو سینه زدوبعضی مواقع نوحه خوانی میکردند یسنا اشتباهی میرقصید به جای اینکه سینه بزنه.وقتی روضه میخوندندیه دستمال برمیداشت وادای گریه کردن رو در میاورد وهرکسی که از در وارد حسینیه میشد میگفت سلام خوب هستین بفرمایید.یا اگه کار بدی کنه ومن دعواش کنم سریع میاد میگه ببخشید دوست دارم عزیزم..عشق ادامسه هرکی رو میبینه ازش میپرسه اداس داری...خیلی شیرین زبونی میکنه وبعضی مواقع میمونم این حرفهای گنده رو از کجا یاد میگیره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

sima
29 آبان 92 7:52
قربون عزارداریت برممممممممممم شیرین زبونم خدا نکنه ممنون
sima
29 آبان 92 7:53
لو دادن که کلا تو ذات بچه هاست هر چی بیشتر بسپاری بیشتر لو میدن هههههههههههه
ronaz
29 آبان 92 16:32
سلام مطالبت عالی بود. خدا جگرگوشه تون رو حفظ کنه.دوست دارید یه کتاب قصه یا شعر با نام و عکس کودک تون داشته باشید؟اگه تمایل دارید از طریق ایمیل من رو حتما خبر کنید ممنونztna2020@yahoo.com سلام منونم از لطفتون.چشم
مامان امیرناز
8 آذر 92 0:05
سلام منا جون خوبی؟ ممنون از تبریکت مهربونم منکه رمز نذاشتم منظورت از رمز چی بود>؟ممنون رمز عکساتون
الهه مامان یسنا
13 آذر 92 9:10
سلامممم دلمون براتون خیلی تنگ شده بود کجا غیب میشید پس!!! قربون شیرین زبونی تو دختر ناز برم . مبارک باشه که دیگه پوشک نمیشی عذر منوبپذیرید.
Fazi
19 آذر 92 15:54
سلام مامان یسنا خواهش میکنم وب قشنگی دارید و یسنا جون از وبتون قشنگ تر... با افتخار لینک شدید... ممنونم همچنین شما
حسین
21 آذر 92 18:17
با سلام خوشحال شدم به وبم سر زدید خدا یسنا رو واستون نگه داره سلام ممنونم از لطفتون