یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

یسنا همه زندگی

نظرات (9)

nice.design
12 دی 92 12:09
سلام مامان یسنا جان قابل شمارو نداره ایندفعه مهمون من اشانتیون فقط اگه امکان داره، اسم وبلاگم رو هم زیر عکس بزنید تا اگر کسی خوشش اومد، بیاد سفارش بده اینم لینک عکس اصلی ، بدون لوگو http://up.temkade.com/images/s561_yasna.jpg اگر سفارشی داشتید در خدمتتونم ممنون
ملی
19 دی 92 17:49
عزیزم ماشالله چه خانومی شدی ماه بودی ماهتر شدی ببخشید اگه دیر اومدم بخدا وقتم خیلی پره اما بیادتون هستم عزیزمی دلم براتون تنگیده بود
مهسا
27 دی 92 20:15
خانوم گلم مثل ماه می مونه ماشاا.... ممنونم عزیزم
الهه مامان یسنا
19 بهمن 92 9:03
مامان مانی جون
22 بهمن 92 13:58
به به چه دختر نازی به دوست کوچولوتم سر بزن خاله جون
تک ستاره
26 بهمن 92 23:27
انـتـظـارش ، انـتـظـارم سـیـرکـرد آنـکـه مـیـخـواهـد بـیـایـد دیـرکـرد تـابـه کـى در انـتـظـارش دیـده بـر در دوخـتـن؟ آمـدن; رفـتـن; نـدیـدن; سـوخـتـن... ای کـه دسـتـت مـیـرسـد بـر زلــف یـار; درحـضـورش نـام مـا را هـم بـیـار.. اللهم عجل لولیک الفرج سلام مامان یسناخوبی؟چقد دخترت دوس داشتنیه خداحفظش کنه دیگه وقتشه تشریف بیارین اینورا تا از نزدیک زیارتتون کنیم فداتشم سلامبرسون
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
28 بهمن 92 20:27
سلام به شما دوست خوبم دوست داری قالب وبلاگ با عکس نی نی نازت داشته باشی ؟ دوست داری بالابر وبلاگ با عکس نی نی تون داشته باشی ؟ دوست داری لوگو و صفحه ورودی داشته باشی با عکس نی نی تون؟؟؟ سال نو هم که نزدیکه کلی لیست توی نوبت دارین باید براشون تقویم طراحی کنم اگه شما هم دوست داری برای سال نو تقویم با عکس کوچولوی دلبندتون داشته باشی حتما بیا پیشم توجه داشته باش کار هایی که دیگر طراحان درست میکن مقابل خدات و کار های ما غیر مقایسه شدنیه منتظر حضور گرمت هستم
دخـــــــــــــــــــــــترکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــش
5 اسفند 92 12:06
مامان یسنا دخترتم خوشگله همسن ابجی منه ممنونم عزیزم از لفطفت
سمانه مامان پارسا جون
27 اسفند 92 19:32
بهار هم که نباشد من به مهربانیتان از شکوفه لبریزم … عیدتان پیشاپیش مبارک