یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

یسنا همه زندگی

٤ماهگی یسنا

1390/10/13 21:43
نویسنده : مامان یسنا
537 بازدید
اشتراک گذاری

قٍالِبــ و اِسمايلے هاےِ كـــيكـــــkikoــو

چهارماهگیت مبارک عزیز دلم

کجایی که داره بی تو نفسم میگیره

تورو میخوام کنارم                         بی تو اروم ندارم

sweet love

نمیتونه کسی جاتو تو دلم بگیره

فقط تورومیخوام من                        بی تو اروم ندارم

sweet love

بی تو زندگیم محاله بی تویه روزیه ساله

دلم برات چه تنگه                              دنیا باتوقشنگه

sweet love

میبوسمت یه عالم اروم میشه خیالم

باتوهمش رو ابرام                      نباشی خیلی تنهام

sweet love

تودنیا هیچکسو                                   ازتوبهترندیدم

یه تار موتوعزیزم به صدتا دنیا نمیدم

sweet love

به ارزوم میرسم                                باتومن خوشبختم

تمام عمرم شب وروز دنبالت میگشتم

sweet love

قلبم مال تو

جونم مال تو

عشقم من به تو مینازم نفسم

sweet love

قلبم مال تو

جونم مال تو

عشقم من تورو دوست دارم عزیزم

sweet love

کجایی که داره بی تو نفسم میگیره

تورومیخوام کنارم                                بی تو اروم ندارم

sweet love

نمی تونه کسی جاتو تو دلم بگیره

فقط تورومیخوام من                               بی تو اروم ندارم

sweet love

عشق همیشگیمی تمام زندگیمی

همش تورویاهامیو مثل نفس باهامی

sweet love

توخوبیو خواستنی پاکیو دوست داشتنی

هرجای دنیا باشی الهی زنده باشی

sweet love

تو دنیا هیچکسو                                 از توبهترندیدم

یه تار موتو عزیزم به صدتا دنیا نمیدم

sweet love

به ارزوم میرسم                               باتو من خوشبختم

تمام عمرم شبو روز دنبالت میگشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان علی
28 آذر 90 16:49
چهار ماهگیت مبارک خوشگل خانوم ..


خیلی خیلی ازلطفتون ممنونم.

مامان دریا
28 آذر 90 17:48
یستای خوشگل چهارماهگیت مبارک 1000 تا بوس


واااای خیلی ممنونم.ازلطفتون

عسل
29 آذر 90 15:49
سلام مرسی که سر میزنی بهم
راستی چهر ماهگیش هم مبارکه
الهی 400 ساله بشه
چشم به زودی هم آبپ میکنم




سلام.مرسی.انشاالله
ملی مامانه میکاییل
1 دی 90 9:47
قوربونش برم یسنا خانوم چهار ماهگیت مبارک عزیز جون موریک وبلاگت خیلی غمگینه دوست جون
سمانه مامان پارسا جون
2 دی 90 13:53
4 ماهگیت مبارک یسنا گلی