یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

یسنا همه زندگی

سپاسگذاری

1390/10/13 21:43
نویسنده : مامان یسنا
410 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

تشکر وقدردانی میکنم ازتمام دوستان عزیز ومحترم که لطف ومحبت خودشان را به ماعرضه داشته ومورد حمایت خود قرار داده اند.

ازنظرات زیبا وبا احساس شما هم بسیار سپاسگذارم.

سرسبزی بهار تقدیم شما

اواز خوش هزار تقدیم شما

گویند که لحظه ایست روییدن عشق

ان لحظه

هزاران بار

تقدیم شما باد.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یسنا گلی
4 دی 90 16:44
سلام.خوبین؟نی نی نازی دارین.هم اسم دخمل من هستش.خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به ما هم سر بزنین. شما رو لینک کردم.
ملوس
4 دی 90 21:02
دوست جووونم سلاااااااااام
پرنسس قشنگت چطوره؟؟؟؟داشتم تو اینترنت یه چرخی میزدم گفتم بیام یه عرض ادبی کنم فقط بگم بیادتم....



واقعا از شما ممنونم دوست عزیزم