یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یسنا همه زندگی

5ماهه شدم

1390/10/26 23:30
نویسنده : مامان یسنا
477 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
نایت اسکین
 
تولدم مبارک
پنج ماهه شدم

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 
سلام 
امروزیسنا شدپنج ماهه
پنج ماهه که من مامانشم واون دخترمه
وااای کی میشه بهم بگه مامان
وقتی از پیشش میرم شروع میکنه به گریه کردن
دیگه منو کاملامیشناسه
وقتی توی یه جمعیباشیم میبینم که چشش دایم رو منه
باکس دیگه ای حرف بزنم ناراحت میشه
یا اینکه میخنده با صدای بلند یعنی اینکه منم هستم.
 
شبا وقتی خوابه حسابی نگاش میکنم
 
بعضی مواقع تو خواب میخنده
گاهی ابروهاش رومیکنه تو هم
انگار خواب بد میبینه ومن نازش میکنم وجالب اینکه
یه تبسمی میکنه وراحت میخوابه.فکرکنم احساسامنیت میکنه.
 
وقتی صبح از خواب بیدار میشه اولین کاری که میکنه
غلط میزنه روشکمش وبرام یه جیغ میکشه ومنوبا ارامش بیدار میکنه وقهقهه میزنه.
منم بهش صبح بخیر میگم وباهم میریم
دستو صورتمون رو میشوریم
بعضی مواقع سعی میکنه ابی که ازشیر میاد رو بگیره نمیتونه
وبه من نگاه میکنه که
کمکش کنم ومنم براش توضیح میدم که نمیشه این کار رو کرد چون اب در جریانه......
 
بغلش میکنم تا ابراز احساسات کنم موهام رو میکشه ابراز احساساتش اینطوریه دیگه
یا صورتم رو میبرم جلو تا بوسش کنم
flying kiss smiley for orkut, myspace, facebook
چنگ میزنه......
 
خلاصه حسابی منوبه خودش مشغول کرده
.
.
.
.
.
.
.
راستی جدیدا میگه ددددد
ون ن ن ن
این دو حرف رو یاد گرفته
دستم رو رو دهنش میزنم میگه آآآآآآآآآ
(راستی این کار برای بچه ها مفیده چون باعث میشه در اینده ایرادی توی شنیداری وگفتاری نداشته باشند)
 .
.
.
.
.
خیلی دوست دارم و
 
animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook
 
میگم تولدت مببببببااااارررررک
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان علی
26 دی 90 9:32
5 ماهگیت مبارک آفرین به این دخمل گل و باهوشت مامانی. قربون اون ابراز محبتت و اون ددد گفتنت . از طرف من یه بوس گنده ش کن



مامان دریا
26 دی 90 16:19
یسنای نازم پنج ماهگیت مبارک



مامان یسنا گلی
26 دی 90 16:43
سلام عزیزم.خوشحالم که به ما سر میزنین.من هم شعرا رو یا از نت میگیرم یا شعرایی که از بچه گیم یادمه میزارم.
قربون یسنا جون هم برم که دل مامانش رو برده.روز به روز شیرین تر میشه



:





مامان یسنا
26 دی 90 16:51
مبارک باشه


رادین کوچولو
26 دی 90 18:58
یسنا جونم تولدت مبارک
ملی مامانه میکاییل
27 دی 90 10:54
سلام یسنا جون ایشالله هزار ساله بشی عزیزم مبارکه دیگه خانومی شدی ها !!! خصوصی داری
امیر علی
27 دی 90 19:20
سلام. اگه منظورتون از عکسا عکسای آپلود شده است اینترنت یه مدتی مشکل داره. سرعتش در حد افتضاحه. تو گالری عکسم رفتین؟؟؟؟ بازم سر بزنید ب ما
mami neda
28 دی 90 9:44
mobarak mobarak.. yasna har roz shirin tar az diroooz


سیما - مامان هلیا
28 دی 90 10:54
سلام منا جان .
5 ماهگی یسنا خانوم مبارک . انشاءالله 120 سال زیر سایه مامان و بابای مهربونش سالم و شاد زندگی کنه .


مامان طهورا
29 دی 90 9:21
سلام عزیز آدرس وبتونو از قسمت پرسش و پاسخ پیدا کردم نوشته بودین لیسانس روانشناسی دارین اگه ممکنه یه سوالی داشتم:از کی باید اتاق کودکمونو جدا کنیم ؟ممنون میشم اگه کمکم کنین .در ضمن وبلاگ زیبایی دارین و همینطور دخمل زیبا.خدا حفظش کنه


سلام خوشحال میشم ادرس وبلاگتون رو برام بزارید.عزیزم حد استانداردش بعداز دوسال .از الان هم میتونید عادتش بدید مثلا تو گهواره بزاریدش بخوابه وجدا از شما.یا بطور کل بافاصله بخوابونیدش.زیاد به خودتون نزدیک نکنید....


مهتاب
29 دی 90 9:51
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _*** یسنا**جان ____ *** _***___5 ماهگیت ________ *** _***______مبارککککککککک _*** __***__________ *** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
امیر علی
29 دی 90 17:01
سلام.یسنا گلی ما چیطوله؟؟؟


مرسی خاله جونم خوب خوبم .
سمانه مامان پارسا جون
4 بهمن 90 18:22
5 ماهگی یسنا جون مبارک
ایشا... تولد 1 سالگیش



mami neda
5 بهمن 90 8:44
mamane yasna maro ke hanoz link nakardiiiiiiiiiiiii


با عرض پوزش من چند روزی بود به اینترنت دسترسی نداشتم.چشم الساعه.لطفا ادرستون رو برام بزارید.واسه همین نتونستم لینکتون کنم


ملوس
5 بهمن 90 13:15
رسول گرامی اسلام میفرمایند"هرکسی پایان صفر را خبر دهد بهشت براو واجب میشود."بشارت باد بر شما که ماه صفر به پایان رسید . حلول ماه زیبای ربیع الاول ماه شادی وسرور اهل بیت (ع)بر شما مبارک!
ملی مامان میکاییل
8 بهمن 90 15:52
کجایی مامانی ؟
مامان یسنا گلی
8 بهمن 90 17:43
دوست دارم یسنا جون



::
مامان امیرناز
8 بهمن 90 19:21
سلام عسل خاله عاشق اون عکس معرفی وبلاگتم فدات بشم 5 ماهگیت مبارک دوست عزیزم ایشالا عروسیت و ببینم


:ممنونم ایشاالله
mami neda
9 بهمن 90 8:55
سلام عزیزم http://mami_joon_neda.niniweblog.com