یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

یسنا همه زندگی

دخترم رو زیاد لوس نمیکنم

1390/11/19 17:08
نویسنده : مامان یسنا
465 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزند خود را بی ‌جهت‌ لوس‌ نمی كنم!

 

نباید با محبت‌ و توجه‌ بیش‌ از حد، یسنا رولوس‌ و متوقع‌ بار بیاورم. شرایط‌ و من همیشه‌ یكسان‌ نیست. در بسیاری‌ مواقع‌ من با یسنا در منزل‌ تنها هستم و نمی ‌توانم با سرعت‌ لازم‌ خواسته‌ های‌یسنا را برآورده‌ كنم. بنابراین‌ محبت‌ و توجه‌ باید متعادل‌ و به موقع‌ باشدیسنا زمانی‌ كه‌ گریه‌ می ‌كند، انتظار دارد بلافاصله‌ او را در آغوش‌ بگیرم و مورد مهر و نوازش‌ قرارش بدهم؛ اما چنانچه‌ مشغول‌ كاری‌ باشم، نمی‌ توانم بلافاصله‌ او را بلند كنم. البته‌ اگر بتونم بی‌ درنگ‌ به‌ خواسته‌ دخترم پاسخ‌ میدم؛ و اجازه‌ نمی دهم مدتی‌ طولانی‌ گریه‌ كند.

ممكن‌ است‌ یسنادر اثر تنهایی، بی ‌حوصلگی‌ یا نداشتن‌ همبازی‌ بهانه‌ گیری‌ و گریه‌ كند، در این‌ موارد نیز من با مهر و محبت‌ به‌ سراغش‌ میروم و او را در آغوش‌ میگیرم. چنانچه‌ یسنا‌ مدتی‌ طولانی‌ گریه‌ كند و به‌ او توجهی‌ نشود، احساس‌ می ‌كند كسی‌ به‌ خواسته‌ هایش‌ اهمیت‌ نمی‌ دهد و از همین‌ زمان‌ نسبت‌ به‌ اطرافیان‌ خود بی ‌اعتماد می ‌شود؛ چون‌ تصور می ‌كند نیازهایش‌ برآورده‌ نمی ‌شود. در چنین‌ حالتی‌ ممكن‌ است‌ یسناعمداً بیش‌ از حد معمول‌ گریه‌ كند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mami neda
23 بهمن 90 20:55
عزیزمممم با اینکه سخته ولی منم سعی میکنم


خواستن توانستن است....انشاالله میتونید....ممنون که سر زدید وسرافرازمون کردید
ملی مامان میکاییل
24 بهمن 90 17:06
اما من تا صداش در میاد میدوم یعنی اشتباه می کنم بهم بگو بازم ؟؟؟<