یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

یسنا همه زندگی

6ماهه شدم

1390/11/26 15:16
نویسنده : مامان یسنا
560 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شدم شش ماهه

اخ جون شدم 6ماهه شش ماهه که با مامان وبابام زندگی میکنم....

 

 

من خیلی چیزها یادگرفتم...مثلا

 

خوب رو از بد تشخیص میدم(مامانم میگه نه این کارو نکن چون بهم نه گفته گریه میکنم.....

 

 

حسابی غلط میزنم از رو شکم به پشت واز پشت به رو شکمم....وقتی چیزی رو بخوام بردارم میغلطم تا به وسیله ی مورد نظرم برسم...

از دست من مامان وبابام همه چیز رو از دسترس من دور میکنند...

تازه ه ه ه....

تا حدودی صحبت میکنم...میگم ب..ا..ب..ا

ممممممم...اااااا...ممممم..اااا..البته وقتی مامانم رو میخوام

د..د..د..روهم که قبلا میگفتم ....

وقتی بابایی از سرکار میاد ودر خونه رو باز میکنه من سریع بر میگردم سمت در تا ببینم کی اومده؟..وقتی میبینم بابام اومده حسابی دست وپا میزنم...به خصوص وقتی رو شکمم هستم...با دست وپا زدنم شبیه هواپیما یی میشم که میخواد اوج بگیره....

هرروز یه چیز جدید یاد میگیرم.

وقتی میخوام که منو بغل کنند..دستام رو از هم باز میکنم به طرف مامانم یا بابام و یه حالت مظلومانه ای به خودم میگیرم وبه هدفم میرسم وبغلم میکنند.

وقتی شیر میخورم خیلی بازیگوشی میکنم...با کوچکترین صدایی بر میگردم به طرف صدا تا ببینم چی بود .چه خبره....تو این قضیه مامانم خیلی اذیت میشه تا من کامل شیر بخورم وسیر بشم...

 

از یه چیز خیلی ناراحتم...

هر کی منومیبینه میگه وااای چقدر تو لاغرو ظریفی ..چرا اینقدر کوچولویی؟..

جدیدا هم به مامانم گیر میدن میگن تو کم بهش شیر میدی...همه بچه ها تپل مپلند اما یسنا لاغره...شیرت خوب نیست....بخاطر همین حرفها مامانم رفت از دکتر اجازه گرفت وبهم حریره بادام میده اما هیچ تغییری نکردم...مامانم خیلی ناراحته...تا گریه میکنم یا بی قراری سریع بهم شیر میده یا حریره بادام...

.

.

.

.حالا شما قضاوت کنید اگه لاغر وظریفممامانم رو راهنمایی کنید

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نگين
26 بهمن 90 15:33
سلام
اول تا يادم نرفته تبريك بگم ورود يسنا جون رو به 6 ماهگيش و انشااله كه ساليان سال با تني سالم و در كمال آرامش زير سايه پدر و مادر مهربونش زندگي كنه .
در ثاني تشكري ويژه داشته باشم از شما بخاطر حضور هميشگي و اظهار لطفي كه هميشه نسبت به ما داشتيد .
آرزوي من بهترينهاست براي شما و خونواده محترمتون . پاينده باشيد.


بسیار بسیار خرسند شدم...ممنونم انشاالله نگین جون هم زیر سایه ی والدین عزیزش سالیان سال زندگی کنه..باز هم سپاسگذارم از الطاف شما

mami neda
26 بهمن 90 18:56
سلام.. مبارکه عزیزم امیدوارم روزای خوبی با هم داشته باشید و همیشه سلامت و تندرست باشید. یسنا جونو ببوسش بازم تبریک میگم


انشاالله...ممنونم از شما..انشاالله شما هم با گلای نازت بهترین روزها رو داشته باشید
مامان یسنا
26 بهمن 90 19:08
سلام یسنای 6 ماهه من!!! چه هواپیمای نازی!!!!
به قول یسنا خپیما!!!!!!!!!!!!
مامان یسنا جونم اصلا به حرف بقیه گوش نده یسنامون خیلی هم خوبه. قرار نیست که همه بچه ها 2 کیلو لپ داشته باشن خیلی هم خوبه


واااای از بس که بهم گفتن دایم در حال شیر دادن یسنام...ممنونم که روحیه دادی بهم
دایی حمید
26 بهمن 90 22:56
سلام مامان وبابای یسنا.تولد فرشته کوچولو مبارک باشه


سلام سلام صدتا سلام. ممنون دایی جونم
ملی مامانه میکاییل
27 بهمن 90 10:06
ای جانم چه دختریه ماشالله
اولا دختر باربیش قشنگه بعد به حرف کسی گوش نده این آدما فقط بلدن حرف یزنن من وقتی لباس آستین دار می کنم تنه میکی آدما میگن چقدر می پوشونیش گرمش می شه دیروز بی آستین پوشیدم می گن این چیه پوشیدی پشه نیشش می زنه شد حکایت همون پیرمرد و پسر ه با خرشون یادته ؟؟؟
ببین دکترش چی می گه
شش ماهگیت مبارک یسنا جوووون


وااااای دقیقا.دکترش میگه رشدش خوبه...ولی قدش خیلی عالیه..الان 64قدشهو6100هم وزنشه.
ممنونم خاله جونم

مهتاب
28 بهمن 90 23:14
سلام مونا جونننننننن مبارک گلت شش ماه شد چه زود. من از سفر برگشتم جاتون خالی خیلی خوش گذشت . یک عکس جدید از ش بزار میخوام ببینمش گلتو

سلام عزیز دل ممنون از لطفت.چشم حتما...دوستان جای ما


دایی حمید
28 بهمن 90 23:43
سلام منایی خوبم تولدت پیشاپیش مبارک


واااااااای ممنونم دایی جونم....خیلی خوشحال شدم...


مامان دریا
29 بهمن 90 0:09
یسنای ناز من شش ماهگیت مبارک عزیزم مامان یسنا اصلا به حرف بقیه گوش نده ....برات اصلا مهم نباشه چون فقط اذیت میشی . منم مثل شما بودم اونقدر به حرف دیگران اهمیت دادم که با شیردادنهای مکرر به دخترم باعث شدم از شیر زده بشه از تجربه خودم بگم که واسه وزن گیری بیشتر سوپ ماهیچه درست کن و تو غذاهای دخملت از کره استفاده کن.توی فرنی هاش از شیرخشک استفآده کن. هر کی هم بگه یسنا ظریفه فقط یه لبخند تحویلش بده هیچی نگو طرف یادش می مونه و دیگه نپرسیده اظهار نظر نمی کنه . یسنای نازمو ببوس


سلام.ممنونم از تبریکتون....چشم حتماراهنماییهاتون رو عملی میکنم.خبلی از حظورتون خوشحال شدم
مامان امیرناز
3 اسفند 90 18:19
سلام دوست بسیار عزیزم ناراحت شدم که نتونستی امتحان بدی ایشالا سال بعد با امادگی شرکت می کنی و قبول می شی 6 ماهگی دختر نازت هم مبارک


سلام واقعا .حتما این کارو میکنم..چون ضدحال بدی بود برام.ممنونم از تبریکتون.به امیر جان هم سلام برسونید
فرناز مامان رادین
4 اسفند 90 0:11
شش ماهگیت مبارک یسنا کوچولوی ناز.تازه یه چیزی!!!! امروز که من اومدم اینجا شش ماه . شش روزه شدی.بوووووووس


سلام رادین جونم خیلی خوشحالم که اومدی پیشم.الانم که من جوابت رو دادم شش ماه وهفت روزو4ساعت.منم میبوسمت
مامان علی
5 اسفند 90 15:17
ای جانم چقدر ملوس شده . 6 ماهگیت مبارک باشه جیگرطلای خاله


ممنونم خالهجون...خیلی خوشحال شدم