یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یسنا همه زندگی

مقایسه.....

1390/12/21 16:14
نویسنده : مامان یسنا
662 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام تصاویر نوزادی یسنا رو با الان که ٦ماه٢٤روزشه مقایسه کنم...تا وقتی بزرگ شد فرایند بزرگ شدنش رو ببینه.....

  تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

   

  تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

 

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 1:25
چه عکسهای نازی گرفتین خانومی
همشون قشنگن و تاریخی


سلام...ممنونم نظر لطفتون
مامان یسنا گلی
23 اسفند 90 9:11
سلام.خاله جون.چه خوشمل دی تو این چند ماهه.قربونت برم من.
دوست دارم.بوسسسسسسس


منم دوستون دارم یه عالمه....واقعا تغییر کردم؟
مامان یسنا
23 اسفند 90 9:57
الخی من قربون اون خوابیدنت برم که هنوز مثل روزهای اولت میخوابی


منونم خاله جونم....
مامان امیرناز
23 اسفند 90 15:24
ای جان خاله واقعا که بچه ها خیلی زود بزرگ می شن و این عمر ماست که اینقد تند می گذره ایشالا شاد باشی همیشه نازم


سلام...دقیقا.ممنونم از اینکه اومدین پیش ما
مونا (مامان النا)
27 اسفند 90 18:24
هزار ماشالله که خانم شدی
بوسسسسسس


ممنونم خاله جونم...بوس