یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یسنا همه زندگی

11ماهگی

1391/5/8 14:21
نویسنده : مامان یسنا
652 بازدید
اشتراک گذاری

ورود به11 ماهگی با تاخیر.

 

 

 

یسنا خیلی بزرگ شده از دید من...خیلی چیز هارو میفهمه..بعضی اوقات باهاش دعوا میکنم یا مانع یه کارش میشم ناراحت میشه بغض تو گلوی کوچیکش رو میگیره ولب ولوچش اویزون میشه...و     

 

 

 

یاد گرفته به جای اینکه بخزه چهاردست و پا بره البته هروقت دلش بخواد...

 

 

از میزو مبل وهر چیزی که بتونه ازش بگیره وسرپا بایسته میگیره وهمه چیزو بهم میریزه....

 

 

دیگه به راحتی من وباباش رو تشخیص میده....وقتی گشنش باشه میگه ام...تشنش باشه میگه ابب...دیگه به راحتی میفهمم چی میخواد چون بهش اشاره میکنه ومیگه اینا یا اونا....

 

 

هفته ی پیش رفتیم تهران تو ماشین اروم بود وکنار جاده چند تا گوسفند دید ومن بهشون اشاره کردم وگفتم یسنا ببعی هارو ببین دیگه یاد گرفت ودایم به بیرون اشره میکرد ومیگفت بب بب حتی یه اسب رو دید ودوباره شروع کرد به بب گفتن...

 

 

یه سوپر مارکت ایستادیم تا اب بخریم ویسنا خوراکی هارودید وبلند داد زد امممممممممممممممممممم دیگه تا براش نخریدیم ول کن قضیه نبود .تو تهران خیلی بهش خوش گذشت اخه بردیمش شهر بازی اولین بار بود که چنین جایی رو با کلی اسباب بازی وبچه های ناز میدید...هر بچه ای رو میدید میگفت اِاِنی نی واگه نزدیکش بود نازش میکرد ماشین های متحرک مخصوص بچه هارو حسابی سوار شد .قطار بچه هارو سوار شد باهم ماشین سواری کردیم وخلاصه حسابی خوش گذشت...جای شما دوستان گل رو خالی کردیم

 

 

یسنا دیگه تو گهواره نمی خوابه به همین خاطر گهوارش رو جمع کردم همچنین روروئکش رو دیگه خودش میخوابه واز این بابت من راحت شدم در روز دوبار میخوابه وبقیه روز رو به شیطنک میگذرونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ملی مامان میکاییل
29 تیر 91 22:06
ای جونممممم دعواش نکنی مامانی ها !!!
عکساش کو پش ؟؟؟


چشم در اسرع وقت میزارم
مامان یسنا گلی
30 تیر 91 11:38
آفرین یسنا جونممممممممممممممچه دخمل خوبی که تنها لالا میکنه.هورااااااااااااااا
همیشه شاد و سرحال باشی عزیزمممممممممم


مرسی انشاالله همهی بچه ها شادوسرحال باشن
مامان امیرناز
1 مرداد 91 19:44
الهی چه بزرگ شده این خوشگل خالههه کاش می اومدین تا ببینیمش این فرشته رو ایشالا دفه بعد بیاین حتما


سلام عزیزم ممنونم چشم انشاالله
مامان سونیا
3 مرداد 91 16:22
افرین به خانم خانما که خودش لالا میکنه
mami neda
4 مرداد 91 19:15
سلام سلاممممممممممممممم
به به یسناااااااا خانوم ای جونمممممممممممممم قربونش بشم من دلم براتون یه ذره شده بودددددددد مامانش ولی این پست خیلی تو همه نوشته هاش من نتونستم کامل بخونم قرونش بشم که 4 دستو پا میره شیطون شده حرف میزنههههههه خودش میخوابهههه یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووس


سلام
.سلام ماهم دلتنگتون بودیم ممنونم.چشم الان درستش میکنم


مامان آرمیتا
6 مرداد 91 3:09
سلام عزیزم 11 ماهگیت مبارک گل دخملی



سلام ممنونم
مامان امیرناز
12 مرداد 91 12:55
سلام مونا جونم کجایی کم پیداییی بهمون سر نمی زنی؟


وای شرمندم مشغول اسباب کشی هستم تا اخر این ماهمیریم خونه جدیدمون سرم شلوغه