یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یسنا همه زندگی

تولدمه......

1391/5/25 23:33
نویسنده : مامان یسنا
476 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدم مبارک

تو...عزیز دلم در تاریخ26مرداد ساعت 8پابه گیتی نهادی

من با تمام وجودم واکنده از عشق وغرور تورادر اغوش خود نهادم.برایم زیبا بودی زیبا
بهترین هدیه از سوی خداوند مهربان.

 

 

وااای چه زیباست مادر شدن...ایا لایقت هستم؟ایا همانی هستم که خدا وعده اش را بهت داده؟ایا می توانم همان باشم که او میخواهد وهم چنین تو؟...

 

وزیباتر...

.

.

.

امشب بود...شب تولد تو شبی که در سال پیش در چنین ساعت ولحظه

ای انتظارت را میکشیدم واکنون 1سال گذشته وتو در کنار من شمع تولدت را خاموش کردی و1سال را باهم پشت سر نهادیم.

 

بهترین هدیه

دوستت دارم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رادین
26 مرداد 91 14:47
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله شی قربونت برم من


سلام ممنونم من .انشاالله.خدانکنه خاله جون
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:34
با یه هفته تأخیر تولدت مبارک گلم.نبودم وگرنه زودتر میومدم پیشت