یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

یسنا همه زندگی

20ماهگی من

1392/1/31 20:47
نویسنده : مامان یسنا
917 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠ ماهگی من وکلی تغییرات

از وقتی که ازشیر گرفته شده خیلی وزنش کم شده ونگران شدم امیدوارم کمبود وزنش جبران بشه....خیلی خوب غذامیخوره ودر وعده های زیاد البته بعضی وقتها با ناز میخوره وادا در میاره....

وااااای بگم از حرف زدنهاش دیگه جمله میگه مثلاااااا..............

من غذا میخوام.

اینو میخوام نه اونو میخوام.

اب بده............جیش (چیپس) بده.

بابا اوووومد......ننام(سلام)اوبی بابا اوبه مامان اوبه چه ابر(خبر)..........بیا بیش(بیشین)بازی کنیم......دایی بده(چایی).

وقتی گوشی همرام زنگ میزنه بدو میاد ومیگه مامان دوشی بدو.

وقتی ناراحت میشه با گریه میگه برووووووووووو.

قشنگ میشینه وبرنامه مورد علاقش رو نگاه میکنه...البته اگه من کنارش بشینم در غیر اینصورت از جاش بلند میشه.

وقت ناهاروشام وصبحونه سفره پهن میکنه قاشق چنگال میاره لیبان (لیوان)میاره وحسابی کمک میکنه به مامانش در اخر سفره هم دمال(دستمال )میاره وتمیز میکنه ...

هرکس رو که میبینه میگه سلام....از غریبه ها دیگه نمیترسه وخیلی راحت باهاشون انس میگیره وشروع میکنه به بازی باهاشون.......

 

بزرگ شدن یسنا رو هرثانیه حس میکنم

دوست دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
1 اردیبهشت 92 14:17
آخی چه بزرگ شدی عزیزم... مامان بهتره یه آزمایش ادرار ازش بگیری شاید عفونت داره که وزنش کم شده. اگه خوب غذا میخوره باید چک آپ ببریش. قربون جمله گفتنت عسل. خیلی بامزه شدی


باشه چشم.ممنونم از لطفت
ملی
7 اردیبهشت 92 9:12
منم هر لحظه بزرگ شدنشون رو احساس می کنم و چه حسه خوبی داره وقتی می بینی این فسقلی ها بزرگ می شن
اما من هر لحظه دلم برای یه ساعت قبلش تنگ می شه چه برسه به نی نی بودناشون


واقعابهترین حس دنیاست