یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یسنا همه زندگی

رفتارهای جالب تو در سه ماهگی

1390/10/13 21:53
نویسنده : مامان یسنا
558 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی گلم تو  چیزی که برای اولین بار میبینی توی ذهنت ازش یه طرحواره می سازی.

من وبابارو چون زیاد می بینی میشناسی.وقتی بابا رو چند روز نمی بینی نمیشناسیش چون بین لحظات زیادی که میدیدیش وقفه ایجاد شده واسه همین خاله عمه یاحتی مامانی ها وبابایی هات اخرین باری که میبینی تا دفعه ی بعد وقفه ایجاد میشه تصویرشون تو ذهنت نمی مونه ووقتی دوباره میبینیشون گریه میکنی وزمان لازم داری تا با محیط وافراد جدید اشنا بشی

.

الان تو سه ماهه هستی براحتی میتونی حرکاتی یا حرفایی که انجام میدیم در ذهنت ثبت کنی.چون توی این ماه حافظه ی تو وهمسن وسالات خوبه.

صدای منو وقتی تو جمعی هستیم به صداهای دیگه ترجیح میدی ودلیل این کارت اینه که وقتی در زهدان من بودی ا.ین تجربه رو کسب کردی و توی حافظه ی بلند مدت تو ثبت شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امیرناز
2 آذر 90 12:59
سلام به مامان و مامامن بزرگ مهربون یسنا خوشگله مرسی که به ما سر زدین توضیحات کامل نرم افزار به همراه ادرس و تو وبلاگم نوشتم امیدوارم راضی باشید با افتخار لینک شدین بازم پیش ما بیاین




سلام.ازلطفتون ممنونم.مطلب رو خوندم بازیه جالبیه.




مامان امیرناز
2 آذر 90 20:01
سلام دوست عزیز یه جورایی رشته هامون نزدیکه من کارشناس مشاوره ام پشت کنکور ارشد دعا کن قبول شم ایشالا خوشحال میشم از راهنماییت استفاده کنم راستی عزیزم اهل کجایین؟ مامان فهیم شماست که نظر می ذاره؟ خیلی واسم نظراتشون ارزشمنده نازگلتو ببوس





سلام خانم گلم.منم دارم واسه ارشد میخونم.انشاالله هردو مون قبول بشیم.بله مامانم هستند.نظرلطفتونه.درخدمتتون هستم.شماهمسلام به امیرخوشگلتون برسونیدوبوس برای مامان وامیر جونی.من بجنوردیم از خراسان شمالی

فرنوش
2 آذر 90 22:25
سلام عزیز دلم ممنونم که به من سرزدی خیلی محبت کردی انشالله گل دخمل خوشگلتون همیشه سالم باشه و عروسش کنین
انشالله همیشه سایه پدربزرگ و مادربزرگتون بالای سرتون باشه قدرشونو بدونین





سلام عزیزم.ممنونم که بهمون سرزدین.انشاالله چشم.بوس

عسل
4 آذر 90 12:55
سلام خوشحال شدم بهم سر زدید. اون شعره یه ترانه هست که منم عاشقشم. آهنگشو تو وبم گذاشتم نمیدونم چرا اجرا نمیشه اگه خواستی دانلودش کن از یه سایت دیگه آهنگ انقدر تورو دوست دارم از امین حبیبی. موفق باشی.
سمانه مامان پارسا
5 آذر 90 11:13
سلام خانومی
مرسی اومدید پیشمون
ممنون از لطف و محبتت
گل دخترت خیلی ماهه خدا حفظش کنه





خواهش میکنم عزیزم.ممنونمازت.گل پسرت وببوس
مامان امیرناز
5 آذر 90 18:30
سلام عزیزم تو وبلاگم نوشتم من شمالی ام شهرستان بابل مازندران در مورد امار وبلاگ دقیق یادم نیست اما میشه از وبلاگ هایی که خدمات وبلاگ نویسی می دن بگیری.




سلام به شما.باعرض تسلیت ایام سوگواریه محرم.خوشبحالتون که در بهترین نقطه ی ایران ساکن هستید.باشه. ازتون ممنونم.به امیر جون سلام برسونید.

مامان امیرناز
8 آذر 90 13:03
سلام عزیزم چرا وبلاگ این دختر ناز و اپ نمی کنین