یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یسنا همه زندگی

ویژگی های خوب یسنا

1390/10/13 21:54
نویسنده : مامان یسنا
388 بازدید
اشتراک گذاری

  میخوام ازت تعریف کنم نیشخنددختر من وقتی تو شکمم بودی اصلا منواذیت نکردی من برخلاف اکثرماماناویار نداشتم واسه همین تا دوماهگی متوجه نشدم یه مسافرکوچولو تو راه دارم.تعجب

وقتی شش ماهه شدی خانم دکتر بهم گفت رحمت کوچیکه به احتمال زیاد زودترازموعدبه دنیا میادوبایدامپول بزنم که اگه زود اومدی ششهات کامل باشندوتودستگاه نذارنت؛که خوش بختانه به موقع به دنیا اومدی.چشمک

سه روز اول شبها کامل بیدار بودی روزها میخوابیدی اما من ساعت خوابت رو عوض کردم ویادگرفتی روزا برای بازی شبها برای خواب.تشویقهمه من وباباروترسونده بودند که خودتون واماده کنید برای شب زنده داری اما تو دختر خوبی بودی وهیچ اذیتی نداشتیماچ

وقتی گرسنه میشدی ومیشی دستت رو میمکیدی

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

زیاداهل گریه کردن نیستی.مگراینکه خوابت بیاد حسابی گریه میکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه مرضیه مامان فاطمه
29 آبان 90 8:18
آفرین به این مامان خوش سلیقه که به این زودی تونستی یه وبلاگ خوشکل واسه یسناجونی درست کنی یسنا جون بزن اون دست قشنگه رو واسه مامانت
مامان امیر ناز
2 آذر 90 20:02
راستی عزیزم امار سایت و تو وبلاگت بذار
مامان نرگس
13 آذر 90 1:37
سلام.مرسی از اینکه برام پیام گذاشتین.توروخدا این عادت مکیدن شست رو از سر یسناجون بندازین.آخه برادرزاده من الان 2سال ونیمشه واز نوزادیش تاحالا این کارو میکنه.ودندونای فک بالاش تغییرشکل دادن بازم به ما سربزنید خوشحال میشیم





سلام.ممنون چشم تمام سعیم رو میکنم.