یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یسنا همه زندگی

دقایق قشنگ دیدار تو

1390/10/13 21:55
نویسنده : مامان یسنا
754 بازدید
اشتراک گذاری

چون تو درون شکمم بدلیل تنگیه جات نچرخیده بودی باید عملم میکردن به عبارتی سزارین تا بدنیا بیای.٢٨مرداد قرار بود بستری بشم اما تو٢٦ مرداد اومدی.منو قافل گیر کردی.ماه رمضون بود.شبش من وبابا رفتیم برای خرید بعداز اینکه اومدیم خونه اینقدر خوشحال بودم ساکت رو چیدم بعد رفتم که بخوابم ساعت های ١٢ درد داشتم اما فکر کردم ماه درد،ساعت دو به بعد دردا زمان دار شدند  طوریکه نمیتونستم تحمل کنم .گریه 

وای خدای من؛دیگه وقتشه.نمیدونی با اینکه درد داشتم ولی خیلی خوشحال بودم که میبینمت من ساعت هفت ونیم بیهوش شدم برای عمل ؛ساعت هشت ونیم تو به دنیا اومدی.اولین کسایی که دیدنت بابا جون،مامانی،مادرجون،مامانی فاطمه که مامان بزرگه منه.بعدا من تورو دیدم که تماااااااااااامه دردام اروم شد.تو با اخم به همه نگاه میکردی.صورتت سرخ وسفید بود.خجالت

حالا باید بهت شیر می دادم کار سختی بود چون من نمیتونستم به پهلو بچرخم.تو خیلی گریه میکردی به هرحال باهر سختی بود بهت شیر دادم.

چقدر برام لذت بخش بودخوشمزهخیلی بامزه شیر میخوردی.به مرور تونستم به طرز صحیحی بهت شیر بدم.وهردفعه که شیر میخوری کیف میکنم.ودایم میبوسمت.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)