یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یسنا همه زندگی

شرح لحظاتی که تو شکمم بودی

1390/10/13 21:56
نویسنده : مامان یسنا
867 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترگلم من بهمن ماه درحالی که دوماهه بودی متوجه شدم توشکمم یه نی نی خوشگل دارم.تو چهار ماهگی دکتر سونوگرافی گفت که تو niniweblog.comخیلی خوشحال شدیم هم من هم بابا جون.

دیگه باید واست اسم انتخاب میکردیم ما یسنا رو واست انتخاب کردیم .میدونی معنیه اسمت چیه؟یعنی حمدوستایش اسمت ایرانیه،اوستایی؛پهلوی.

niniweblog.com

خیلی منتظرت بودم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا موحدی
1 آذر 90 18:32
سلام .
یسنا جان ورودتو به این دنیای زیبا تبریک می گم وامیدورام درآغوش گرم خونوادت همیشه خوشبخت شاد باشی .به مامان وبابا هم این هدیه الهی روتبریک می گم .





ممنونم عزیز دلم.خوشحال شدم به وبلاگ سرزدین

محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:45
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!