یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یسنا همه زندگی

نظرات (10)

فرنوش
6 دی 90 21:19
سلام عزیز دلم خوبی؟خانم طلا چطوره؟ای جانم هزار ماشالله خانمتر شده و خوشگل تر براش حتما اسفند دودکنیا
دخملی مخملی و از طرف من حسابی بچلون بهش بگو این خاله رو هم دعا کنه


مرسی.حتما بهش میگم با دستای کوچولوش واستون دعا کنه







ملی مامانه میکاییل
7 دی 90 10:52
ای جانم آخرین عکس خیلی بامزس ، واقعان که همه بچه ها تو خواب یه فرشته ان اما من عاشقه لبخند شیرینشم ، زنده باشه این دخملی خوشمله



از لطفتون کمال تشکر رو دارم


.


مرضیه مامان فاطمه
7 دی 90 13:36
وای جوجوی عمه چه عکسای خوشکلی گرفتی

ماشاءا... یه جیغ بنفش واسه عمه بزن از اون جیغایی که هر وقت منو می بینی می زنی


مرسی عمه جون
ملوس
7 دی 90 20:39
عزیزمممممممممممممم....چقدر نازی تو!!!






سمانه مامان پارسا جون
8 دی 90 19:02
سلام گلم
زنده باشی عسل



ممنونم خاله خانم



مل مل
9 دی 90 20:46
چه دخملي واي چه لپايي واي مل مل خيلي دوكستون دوره
مامان علی
10 دی 90 17:21
ای جونم چه عکسای نازی دلم میخواد محکم بوست کنم محکم





سیما - مامان هلیا
12 دی 90 8:23
الهییییییییییییییییییییییییی قربونش برم چقده نازه . بوس بوس بوس





رادین کوچولو
20 دی 90 17:03
اخه چرا بدون شرح!!!!
این بلا که با اون چشمای قشنگش و اون چهره زیباش همه چی رو تو عکساش لو داده که



من که چیزی رو لو ندادم.مامانی باور کن نگفتم عشق عکس گرفتنم.نگفتم که خیلی شیطونم.نگفتم که خیلی دوست داشتنیم
منا مامان مهراد
25 دی 90 14:23
سلام يسنا خانوم خوشگل.به به چه عكساي خوشگلي انداختي عسلم.خدا براي مامانت و بابات حفظت كنه عسل.