یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یسنا همه زندگی

8ماهه شدم

1391/2/3 12:04
نویسنده : مامان یسنا
693 بازدید
اشتراک گذاری

٨ماه از عمر زیبام گذشت..

٨ماهه که در این دنیا به سر میبرم وچیزهای جدیدی یاد گرفتم ودیدم.






 

 

 

 

یادت باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداری حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادت باشد که دیگران را دوست بداری آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهی باشند
یادت باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگری
که تو اگر خود با خویشتن آشتی نکنی هیچ شخصی نمی تواند تورا با خود آشتی دهد
یادت باشد که خودت با خودت مهربان باشی
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

Dessert Land

 

باران عشق همیشه میبارد اما در روز به دنیا امدن توقطرات باران طلایی رنگنداز خدا میخواهم

همیشه زیر این باران خیس شوی 

Dessert Land

عزیزم وجودت برای ما بهترین نعمت خداست

تو هستی همه چیز زیباست دنیا رنگی دارد زیبا

شادی تو شادی ما خنده ی تو خنده ی ما
رسم دنیا فراموشیست پس تو این رسم رابشکن وبدان که

دوستت داریم  

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بهار(مامانی شهراد)
27 فروردین 91 12:01
سلام عزیزمخوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم که همیشه بهمون سر میزنید وبه فکرمون هستین.بابت احوالپرسی تون هم ممنونمپسر گلمو به جای من 1000 تا ماچش کن. . .


سلام عزیزم ممنونم.همینطور خوشحالم بابت اشنایی باشما چشم حتما
مهسا
27 فروردین 91 20:23
یسنا گلی 8 ماهگیت مبارک عسلم انشا ا... 120 ساله بشی قربونت برم من عزیز خاله بوسسسسسس


سلام مهسا جونم ممنونم ازت
مامان علی
27 فروردین 91 20:51
سلام عزیزم هشت ماهگیت مبارک باشه خاله جون


ممنونم خیلی زیاد
مامان امیرناز
28 فروردین 91 16:44
سلام عزیزم 8 ماهگیت مبارک نازم مامانی خودت خوبی؟ راستی همون عکسای قبلی و رمز گذاشتی؟


سلام.اره خوبم .بله همون عکسای قبلیه به خاطر وسواس همسرم
مامانی شیما وحدیث
28 فروردین 91 21:05
یسنا جونم خوشکل جونم ناز مامان عزیز با با هشت ماهگیت مبارک
مبارک مبارک مبارک



سلام سلام ممنونم ازشما


mami neda
29 فروردین 91 20:20
سلام عزیزم 8 ماهگیت مبارک خاله جووونممممممممممم فدات شم که روز یه روز جیگرتر میشیییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام ازاین همه ابراز احساسات شما خیلی ممنونم.دوستون دارم بوس
مامان یسنا
30 فروردین 91 12:16
8 ماهگیت مبارک یسنای من!!!
میگم مامان شهراد چرا بهت میگه پسر گلم؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنونم...........بله دیگه شبیه پسر باشی این دردسراروهم داره دیگه
پارســـــــــــــــا
30 فروردین 91 14:32
8 ماهگیت مبارک عزیز دلم
همیشه زنده باشی یه دنیا بوس برای خوشگل ترین نی نی کوچولوی ما


ممنونم.خیلی دوستون دارم



ملی مامان میکاییل
31 فروردین 91 0:20
قوربونت برم 8 ماهگیت مبارک
عاشقه عکسیم که واسه پروفایلش گذاشتی


ممنونم
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:32
مبارک باشه عزیز دلم
میبوسمت گل نازم


ممنونم.خیلی دوستون دارم
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:21
سلام مامانی تنبلیه چندتا عکس جدید از این گل پسر بزار دلمون واسش یه ذره شدهآپم گلم


چشم.حتما این روزا خیلی سرم شلوغه.جاتون خالی عروسیه دختر عموم .وپسر داییم یکم کارام قاطی شده
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:22
ببخشید گلم منظورم خانوم گل بود نه گل پسر


خواهش میکنم
مهتاب
7 اردیبهشت 91 15:24
سلام گلم هشت ماهگی یسنا جون مبارک . بیا به ما سربزن و یکی از آرزوهای قشنگت برام یادگاری بزار منتظرم . آپم


سلام چشم حتما ممنونم از شما