یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یسنا همه زندگی

نظرات (10)

آرتین خان خان ایران
3 اردیبهشت 91 12:44
ماشالا به یسنا جون
چقدر نازی عسل خاله


ممنونم ارتین خان.خوش اومدی به وبلاگ یسنا
مامان یسنا
3 اردیبهشت 91 13:58
خیلی خوشگلی گلم. یسنا عکسات رو دیده داد میزنه خداااااااااا


جوووووووووووووونم مرسی
sima
4 اردیبهشت 91 13:30
موش نخوردت جیگررررررررررررررررررررررررررررر قربون لبای غنچه ات ... ای جونم...


مهسا
4 اردیبهشت 91 14:16
برای یسنا جون ومامان گلش


ااین بوسهاهم از طرف من ویسنا
ملی مامان میکاییل
5 اردیبهشت 91 12:28
عزیزمممممممممممممم
mami neda
7 اردیبهشت 91 21:00
سلام
ای جانممممممممممم چشماشو نیگاه خوشگلمممممممم عینک دودیت منو کشته جیگرررررررررررررررررررر


میشی...دوستون دارم
مامان یسنا گلی
8 اردیبهشت 91 9:09
ای جانم.چه ماه شدی خاله.قربونت برم بزرگ شدی جیگمل شدی.
رمزو خصوصی میزارم واست عزیزم


ممنونم خاله جون...........ممنونم چشم
ملوس
10 اردیبهشت 91 15:32
دوست گلم سلام...خوبی عزیزم؟دخمل نازت چطوره؟فقط خواستم عرض ادبی کنم به رسم معرفت !دلم تنگ شده بود برای دیدن روی ماهه گل دخترت!از طرف من ببوسش!


ممنونم .منم دلم برات تنگ شده...خوبم نفس مادومیره...ممنونم که به ما سرزدی......
مونا (مامان النا)
13 اردیبهشت 91 18:18
ای جونم عسلمممممم
چه خانم شدی
گوشت مبارک
عیدت مبارک
8 ماهگیت مبارک
بوسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم ممنون عید شمام مبارک...........میشی که اومدین پیشم
ملوس
13 اردیبهشت 91 19:48
دوست جونم راستی تو فیس بوک نیستی؟اگه هستی خبر بده اونجا همدیگرو ببینیم...