یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یسنا همه زندگی

مریضی.....

1391/3/1 7:42
نویسنده : مامان یسنا
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم ...

از جمعست یسنا مریض شده تب شدید ..

تب زیادش باعث شد من بعداز ظهرش یسنا رو ببرم درمانگاه ودکتر بعداز معاینه گفت که یه سرما خوردگی جزییه وبراش فاموکس بی دی ولوراتادین نوشت با استامینوفن...

شب تبش شدیدترشد وهرچی استامینوفن میدادم تاثیری نداشت ویسنا حسابی بیتابی میکرد تا اینکه  تقریبا ساعت 1 نیمه شب تبش قطع شدوخوابید...

شنبه ساعت 7 صبح دوباره تبش شروع شد واستامینوفن دادم وبرای متخصص وقت گرفتم...

با اینکه تب داشت ولی سرحال بود وکل مطب رو رو سرش گذاشته بود ...

وقتی رفتیم پیش دکتر ومشکل یسنا رو براش توضیح دادم بعداز معاینه گفت اثری از سرماخوردگی نیست گوشش هم سالمه وبعداز چند سوال براش ازمایش خون وادرار نوشت  وداروهایی داد که تا اومدن جواب ازمایش بهش بدم وگفت شاید هیچیش نباشه وتبش به خاطر دندون دراوردنش باشه...

1شنبه بردمش برای ازمایش....

امروز 2شنبست ویسنا هنوز تب داره ومنم خیلی نگرانشم جواب ازمایشش فردا اماده میشه من تا فردا طاقت ندارم نمیدونم چکار کنم...دلم واسه خنده هاش وشیطونیاش تنگ شده...دخترم ضعیف شده ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
1 خرداد 91 16:41
ای وای منم نگران شدم تو رو خدا ما بی خبر نذار.


چشم
مامان امیرناز
1 خرداد 91 20:34
سلام عزیزم ایشالا چیزی نیس زود خوب میشه این خانم نازه جواب ازمایش و گرفتی واسم اس کن لطفا نگرانشم خصوصی داری


چشم