یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یسنا همه زندگی

یسنا روزلا گرفته...

1391/3/2 16:52
نویسنده : مامان یسنا
5,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

نگرانی ها برطرف شد...

1شنبه شب تب یسنا قطع شد وصبح 2شنبه که از خواب بلند شدم حالش خوب بود ورفتم خونه ی مامانم...بعداز چند ساعت دیدم صورت یسنا چندتا دونه داره وفکر کردم پشه زدتش تا اینکه بعداز ظهر دیدم بیشتر شده مامان وبابام گفتن عرق جوشه چون تب بالا داشته واسه همین اینطوری شده اما غروب یدم صورتش پر شد وبدنش هم پر شده از این دونه ها وچون دکتر بهم گفته بود اگه بدنش دونه زد یا اسهال شد سریع بیارش پیش من منم زنگ زدم ویسنا رو بردم ببینتش..من فکر میکردم سرخجه گرفته چون علایمش خیلی شبیه بود..ولی دکتر ش گفت این بیماری جدیده وروزلا نام داره وفقط بین بچه ها شایع..وتنها فرقش باسرخجه اینه که سرخجه دونه هاوتب باهم همراهند وروزلا اول تب وبعد دونه که نشون دهنده ی بهبود بیماریست.خیالم راحت شد..جالب اینه که علایم اولیش کاملا شبیه سرماخوردگیه..تورم گلو ابریزش بینی وتب بالا تقریبا 40 درجه....اکثر بچه ها این بیماری رو میگیرن....

خدارو هزار بار شاکرم..

مامان امیر جونم ومامان یسنای گلم ممنونم از شما ماچ

چندتا عکس از یسنا وبیماریش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

الهه مامان یسنا
2 خرداد 91 17:45
خدا رو شکر که خطر رفع شد عزیز دلم. حالا خیلی تقویتش کن. بهش برس تا دوباره سرحال بشه. هزارتابوس برای دختر دون دونی من
راستی ممنون که اطلاع رسانی کردی در مورد بیماری


چشم حتما.خواهش میکنم وظیفه ی خودم دونستم
mami neda
2 خرداد 91 20:42
سلامممم.. اخ عزیزممممممممم خیلی نگران شدم خدارو شکر که بیماری به خیر گذشته تب کردن بچه ها خیلی وحشت اوره من زیلد تجربه کردمم.. ایشالا که یسنا جون کاملا سلامتی شو بدست بیاره و به شیطنتش ادامه بده ببوسش عزیزمممممم چه مظلومممممم قربونت برممممم بوسس


بله کاملاهمین طوره چشم انشاالله
مهسا
2 خرداد 91 21:43
قربونش برم من عزیزم انشا ا... خیلی زود خوب می شی عسلم می بوسمت بوسسس


ممنونم خاله جونم بوس
sima
3 خرداد 91 7:56
سلام منا جون .
الهی بگردم خبر نداشتم یسنا گلی مریض شده . اخی دلم کباب شد عکسهای ناز و بیحالش رو دیدم .خداراشکر که حالش بهتره ...ببوسیدش


ممنونم عزیزم چشم حالا فردا میبینمتون
بهار(مامانی شهراد)
4 خرداد 91 18:07
عزیز دلم انشالا گل دخترمون خیلی زود خوب میشه.شهراد هم اینطوری شده بود منم حسابی ترسیده بودم اما خداروشکر زود برطرف میشهآپم


امروز دونه ها کاملا برطرف شد
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 18:56
خدا رو شکر که خطر رفع شد
میبوسمت عزیز دلم
آخی چقدر مظلومانست


منم میبوسمتون...دقیقا
ملی مامان میکاییل
5 خرداد 91 0:06
عزیزم قوربونت برم خدا نکنه تو مریض بشی
خوشحالم که حالت خوب شده
اتفاقان منم دکتر بودم دیدم داشت می گفت راجع به روزلا میگفت مریضی سنگینه اییه یرای بجه


واقعا خیلی اذیت میشن...بیشتر از همه مامادرا.ممنونم ازتون


مامان علی
6 خرداد 91 17:58
خدارو شکر که برطرف شد. الهی بمیرم حتما دوتایی خیلی سختی کشیدین. خدا حافظتون باشه همیشه
ملوس
8 خرداد 91 19:59
عزیزم چقدر ناراحت وبعد چقدر خوشحال شدم که خبر بیماری وبعد سلامتی فرشته نازت رو خوندم!خدارو شکر که سلامتیشو به دست آورد!
ملوس
8 خرداد 91 20:00
ام صادق (ع) فرمودند : هنگامی که کسی را دوست میداری ، او را از این محبت آگاه کن ، زیرا این کار ، دوستی بین شما را محکم تر میکند. کافی جلد 2 صفحه 644 حدیث 2 دوست خوب ومهربونم...فقط خواستم آگاهت کنم! بیادتم!
مامان امیرناز
9 خرداد 91 11:07
سلام عزیزم خدارو شکر بهتر شدی نازم ایشالا هیچوقت مریض نشی گلم
زينب عشق مامان و بابا
9 خرداد 91 12:36
سلام سلام خوبيد ؟كجاييد زينب گل ما 17 ماهه شد انشاالله كه هميشه سلامتي باشه و بلا دور باشه از خودتون و گل زيباتون
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 10:09
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php یسنا بهتره؟؟؟؟؟؟
مامان آرميتا
12 خرداد 91 19:51
سلام گلم پس كجاييد نگرانت شدم گلي يسنا جان چطوره
ملوس
17 خرداد 91 11:48
عزیزم کجایی؟؟؟نگرانتم...کم پیدا شدی...چرا وبت آپ نشده؟یسنا گلم خوبه؟؟؟خودت خوبی؟