یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یسنا همه زندگی

عزیزمی

1391/3/17 18:46
نویسنده : مامان یسنا
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به قولم وفا کردم وچندتا عکس از یسنا اماده کردم...

اگه عکسها کیفیت نداره به بزرگواریتون ببخشید...

دوستون دارم 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

یسنا لالا داره


شکلکهای جالب و متنوع آروین

چی داری میخوری؟نخووووور


شکلکهای جالب و متنوع آروین

یسنا نا نای میکنه


شکلکهای جالب و متنوع آروین

گفتم که میره تو میز تلویزیون

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دالیییییی



شکلکهای جالب و متنوع آروین


شکلکهای جالب آروین

دوست دارم عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامانی
17 خرداد 91 19:46
سلام مامانی
بروزم


سلام چشم اومدم
مهسا
17 خرداد 91 21:19
برای مامانی ویسنا گلی


برای دوست گلم
مامان یسنا
17 خرداد 91 23:51



ملوس
20 خرداد 91 12:28
ممنونم عزیزممممم....خدارو شکر که خوبید وپابرجا!واقعا که دل به دل راه داره....منم دوستتون دارم وخیلی وقتا دلتنگتونم!چقدرخوبه که دوستای خوبی مثل شما دارم!


سلام منم همین حس شمارو دارم پس خوشبحال ما
بهار(مامانی شهراد)
20 خرداد 91 14:40



mami neda
20 خرداد 91 19:15
ای جونمممممممممممممممممممم
سلام خوشگلمممممممممممممم
وای جیگرتوووووووووووووووو ناناسمممممممممم
چهههههههههههه نازییییییییییییییییییییییی تووو خالههههههههههههههههه


سلام خاله جونم خونه جدید مبارک دلمون واستون تنگیده
رادین کوچولو
21 خرداد 91 9:48
رادین
واااااااای خدا خیلی نازی یسنا جونم


ممنونم رادین کوچولو ولی نه به نازی تو
ملوس
21 خرداد 91 12:32
نامه ای از خدا

به: شما
تاریخ : امروز
از: خالق
موضوع : خودت

من خدا هستم. امروز من همه مشکلاتت را اداره میکنم. لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم. اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی، برای رفع کردن آن تلاش نکن.
آنرا در صندوق (برای خدا تا انجام دهد) بگذار . همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ، نه تو !
وقتی که مطلبی را در صندوق من گذاشتی ، همواره با اضطراب پیگیری نکن. در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت انگیزی که الان در زندگی ات وجود دارد تمرکز کن.

روز خوبی داشته باشی‌

دوستدار تو خداوند

سلام دوست خوبم ممنونم خیلی جالب بود

مامان امیرناز
21 خرداد 91 13:42
سلام خانم خوشگله چقد ماه شدی دلم برات تنگ شده بود مامانی چطوره کم پیدا شدی گلم


سلام به روی ماهتون...عزیزم زیر سایه ی شما..ممنونم از لطف شما
sima
22 خرداد 91 7:26
سلام مرسی منا جون چه عکسهای خوشگلی از طلاخانوم گذاشتی......... دلم واسه رقصیدنش تنگ شد... کی امتحانات نسرین جون اینا تموم میشه یک دوره دیگه بزاریم این ناناز خانوم رو ببینم .الهیییییییییییییییییییییییی


سلام عزیزم.ممنونم تازه چیزای جدید یاد گرفته....فدای تو ودختر ماهت
سمانه مامان پارسا جون
23 خرداد 91 13:23
خیلی نانازی جیگر
روی ماهتو میبوسم


سلام ممنونم منم میبوسمتون
ملی مامان میکاییل
10 تیر 91 0:14
ماشالهههههههههههههههههه
ده ماهگیت مبارک عشق خاله



سلام ممنووووووووووووونم.
تک ستاره
4 مرداد 91 19:16
نازییییییییییییییییییییییییییییییی