یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یسنا همه زندگی

جبرانیها...یسنا...

1391/3/19 20:54
نویسنده : مامان یسنا
765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجدد...

با تاخیر روز پدر ومرد رو به پدران مهربان تبریک میگم

20911173158735082534 اس ام اس تبریک روز پدر (جدیدترین ها) خرداد 90

     پدرم    

     به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد    

     سرم به خاك رهت ارجمند خواهد شد    

     لبی كه زمزمه درد می كند شب و روز    

     به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد    

روزت مبارک.    

شکلکهای جالب آروین 

حالا بگم واستون از کارای یسنا....

 

شکلکهای جالب آروینیسنا بعداز مریضیش خیلی بد شده وابستگیش به من بیشتر شده ودایم تو بغل منه وحتی زمانیکه باباش هست هم من باهاش مشکل دارم وقتی ازش جدا میشم ومیرم اشپز خونه حسابی گریه میکنه وصدام میزنه...

شکلکهای جالب آرویندیگه کامل میگه مامان ..چقدر کیف میکنم وقتی صدام میزنه ماااماااااا منم میگم بله ووقتی صداش میزنم یسناااا میگه بیه واز من تقلید میکنه..

شکلکهای جالب آرویندیگه حرف منفی ونه گفتن رو تشخیص میده مثلا یه کاریروکه میخواد انجام بده وبهش بگیم نه خودش تکرار میکنه .با دستش هم نشون میده ومجددا که اون کارو بخواد انجام بده خودش میگه نه نه نه...

شکلکهای جالب آروین یادگرفته بره توی میز تلویزیون وبا سیمهای پشتش بازی کنه وخودش هر چند بار میگه نه نه نه...

 

شکلکهای جالب آروینکار من شده روزی 10 بار لباس هاش رو وظرفهای کابینت رو ووسایل کشوهای کابینت رو تمیز کنم به طور کلی هرروز خونه تکونی دارم....

4u2ap3b.gifviannen_81.gif

 

شکلکهای جالب آرویناشپز خونه ی مابا یک پله از حال جدا میشه ویسنا یاد گرفته که از اون پله بالا بره وپایین بیادکارم در اومده دیگه تمام سیب زمینی پیاز ها رومیریزه ومن باید جمعشون کنم..

 شکلکهای جالب آروینوقی اشپزی میکنم روی میز میشینه وبادقت نگاه میکنه ووقتی ظرف میشورم میزارمش رو اپن واب بازی میکنه.

شکلکهای جالب آروینیسنا برای خودش رقاصی شده تا اهنگ میزاریم دستاش رو میده بالا وخودش رو تکون میده ومیرقصه .تو جشن ها وعروسیها خیلی بهش خوش میگذره ودایم میرقصه البته اینم بگم که دایم تو بغل منه ووسط در حال نی نای نی نای واگه کسی از سر دلسوزی برای من بگیرتش یسنا عصبانی میشه وجیغ میکشه وگریه میکنه.elmo1.gif (4692 bytes)  

شکلکهای جالب آروینیسنا بای بای رو هم به تازگی یادگرفتهوقتی کسی از پیشش بره اول بای بای میکنه بعدشم گریه

اینم از یسنا..چند تا عکس ازش میزارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سمانه مامان پارسا جون
17 خرداد 91 18:17
چه عکسهای خوشگلی میبوسمت وروجک


ممنونم خاله جون منم بووووووووووووووووس
مهسا
17 خرداد 91 21:18
روز پدر رو به بابابی یسنا جون تبریک می گم
ماشا ا... به یسنا جون می بوسمت گل خاله بوسسسسسسسسس


ممنونم منم به بابای مهربونت تبریک میگم
مامان یسنا
17 خرداد 91 23:54
ای جانم حسابی از خجالت سیبزمینی . پیازها ها در میای دیگه!!! عزیز دلم حسابی شیطون شده دیگه


حسابی.....
مونا ( مامان النا)
18 خرداد 91 19:40
سلام عسل خاله
هزار ماشالله بزرگ شدی عروسک

سلام ممنونم