یسنا یسنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یسنا همه زندگی

10ماهه شدم

1391/3/27 0:40
نویسنده : مامان یسنا
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

١٠ ماهه شدی یعنی ١٠ ماهت تموم شده عزیزم

عزیزم...

١٠ ماهه که همنفسم شدی

چراغ خونم شدی

گل گلخونم شدی

همزبونم شدی

خلاصه همه چیزم شدی...

 

 

بدون تو یه کویرم  پراز سراب

 یه بوتم  پراز خار

یه تشنم  بدون اب

خلاصه کلام هیچم  هیچ...

 

 

شبا وقتی میخوای بخوابی دستای کوچیکت رو میندازی دور گردنم وصورتت رو میچسبونی بهم به طوری که نفسهات رو میشنوم برام مثل یه ملودی میمونه ....ملودی زندگی....صدای قشنگ قلبت برام بهترین اهنگه وچقدر برام لذت بخشند برای داشتن تو به خودم میبالم به خودم میبالم که خداوند تبارک به من لقب مادر داده ومنو نگاهبان تو قرار داده وازش سپاسگذارم.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

صبح که از خواب بیدار میشی میای جلو صورتم وبا صدای بلند میگی دَیعنی دالی ووقتی بیدار نشم دستت رو رو صورتم میکشی میگی نااانااایعنی ناز ووقتی چشمام رو باز میکنم لبخند زیبات رو که بهم انرژی میدی ونوید یه روز از روزهای زیبای خدارو میده میبینم

ادامه ی روز باتو همیشه همراهه با خنده هات با گریه هات با بازیهات با بی حوصلگیهات با جیغ زدنات با همه چیز خوب وبدت البته برای من همیشه خوبی خوب

اغاز زندگی باتو یعنی داشتن بهترین دقایق

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان رادین
27 خرداد 91 12:08

مبارکه عزیزم 120 ساله شی


سلام ممنونم انشاالله
مهسا
27 خرداد 91 18:04
سلام
قربونت برم یسنا گلی انشا ا.... 120 ساله بشی عشق خاله بوسسسسسسسسسسس


منم میبوسمت
مامان امیرناز
28 خرداد 91 13:26
سلام مونا جونم ایشالا عروس شدن دختر نازت و ببینی همیشه شاد باشی گلم


سلام عزیزم انشاااالله هم چنین دامادی گل پسرت رو.شما هم شاد باشی
مهتاب
30 خرداد 91 18:51
___¤¤¤¤¤¤¤¤______¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤یسنا جون ¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________ ¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤
_______________¤¤¤
_______________ ¤¤
______________¤¤
_____________¤
___________¤
خانمی گلم 10 ماهگی دخملی نازت مبارک
چه نازشده از طرف من

عزیزم ممنونم ازت ماهم

mami neda
30 خرداد 91 23:48
سلام
10 ماهگیت مبارک خوشگل خانومممممممممممم


ممنونم
مامان یسنا گلی
31 خرداد 91 11:53
عسیسم امیدوارم همیشه شاد و سلامت کنار مامانی و بابایی باشی و به زندگیشون شادی ببخشی.
دوست دارممممممممممممممم


وااااااااااااااای ممنونم هم چنین ارزوی من برای شما


سمانه مامان پارسا جون
31 خرداد 91 12:40
10 ماهگيت مبارك عزيزم
ماماني چقدر زيبا نوشتي


سلام ممنونم از شما
الهه مامان یسنا
1 تیر 91 1:36
ورودت رو به 11 ماهگی تبریک میگم یسنا کوچولو
مامانی ببخش دیر به دیر میام نذار پای بی معرفتی من بذار به حساب کم سعادتی من دوست خوبم. ممنون که همیشه با راهنماییهات کمکم میکنی


سلام این چه حرفیه....خوشحالم
مامان امیرناز
3 تیر 91 13:14
سلام عزیزم کجایی کم پیدایی خوبی؟


سلام یه خورده سرم شلوغ بود
سیما مامان هلیا
3 تیر 91 14:29
مبارکه یسنا جونمممممممممممم
ایشاله همیشه سالم و سرحال و شاد باشین.


ممنونم زیر سایه ی شما
مامانی شیما وحدیث
4 تیر 91 15:00
سلام مامانی
چقدر این دخملک شیرین زبون شده .موش بخوره تورو یسنا جونم

این اعیاد زیبا وفرخنده رو بهتون تبریک وتهنیت عرض میکنم ودرضمن آپم تونستی بیا


سلام ممنونم واین اعیاد بر شما هم مبارک
بهار(مامانی شهراد)
7 تیر 91 18:00
10 ماهگیت مبارک نازدونه انشالا 120 سالگیتآپم گلم


سلام ممنونم انشاالله.اومدم
ملوس
8 تیر 91 11:57
ده ماهگی یسناجون مبارک....ببخشید دیر تبریک گفتم یه مدت نمیومدم تو نت....


سلام خواهش میکنم ممنونم خاله